Monday, June 14, 2010

Rocky Jr dan isterinya..


Salam para pengunjung, ingat lagi tak ayam serama yg aku beli kat Shah Alam dulu, sekarang dah naik muda dah.. boleh rujuk posting aku yg lepas bertajuk Serama Kembali 2010 time tu masih remaja lagi, so aku pelan-pelan cari bini la kat dia, kebetulan syahrul ada contact aku pada hari ketiga lepas aku pasang niat nak cari bini kat Rocky Jr nih.. so aku pun sampaikan hasrat aku kat syahrul, rupanya ada dara spare kat rumah dia, dia minta aku datang tengok.. apalagi, terus aku pi tengok, bila dah tengok berkenan pulak sbb body pun cantik, warna pun cantik gaya tarik getar pulak tu... teruslah aku confirm.

Menurut syahrul, kalau diturunkan anak Rocky Jr dgn dara ni mmg ada anak yang bakal gempaq.. harap-harap masin la mulut syahrul :) Sekarang ni Rocky Jr dah ada bini.. lupa plak nak bagi nama kat bini dia nih.. nanti aku tanya bini aku nak bg nama apa. Hehehe..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.