Saturday, October 29, 2011

Anak Brahma Dah Umur 2 Bulan

Salam semua, lama aku tak update posting kat blog aku ni.. sebenarnya aku sibuk teman wife aku kat spital HUKM.. 2 bulan setengah jugak aku tido kat wad walopun bukan aku yg sakit. So dalam dua bulan setengah tu agak2 apa jadik kat aku, korang mesti korang kata aku dah kurus.. tp korang silap, sebenarnya berat aku bertambah lg 8 kg.. hahaha.. kuasa Allah sapa boleh agak :) Aku sendiri pun pening hehe.. Dipendekkan cerita wife aku dah pun melahirkan baby aku yg kedua jugak lelaki pada malam Deepavali lepas dengan berat 3.3 kg.. Syukur aku ke hadhrat Ilahi atas kurniaan-Nya yg tak terhingga ni.. bukan setakat anak aku, anak2 ayam akupun makin menjadik.. tambah2 baka light brahma aku tu.. mmg best tgk anak2 dia membesar bagai johan :) Di bawah ni aku ada sertakan foto anak2 ayam tu yg berumur 2 bulan tepat pada 29 Okt 2011 ni.. Perhatikan bentuk badan, warna dan kelebatan bulu badan dan kakinya. Enjoy..




















2 comments:

  1. wow a very nice light brahma.. I've got one at home here..too..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes.. i already see it in your blog :) nice colour..

      Delete

Note: Only a member of this blog may post a comment.