Thursday, June 21, 2012

Modern Rosecomb - Baka baru di Anizam Agro Farm



Salam kepada semua pelawat blog aku, dah lama aku tak posting.. sibuk dgn budak2 ADTEC ni nak final exam.  Ni depa dah nak abih final so ada masa skit la :)  Kali ni aku nak berbicara ttg ayam kacukan aku.  Anak jantan yg baru mula galak.. dia ni adalah hasil kacukan antara pure modern game bantam jantan dan pure black rosecomb betina aku.  Kalau tgk betul2 byk kelainannya antara baka mix ni ngan mak bapaknya.. cuma aku tak puashati balungnya tu.. langsung tak rose.. aku tak tau la jadik bunga apa tp yg pastinya bukan bunga rose hahahak... ntah bunga taik ayam ke hapa tp aku akan usaha lg dgn mengacukkan jantan ni ngan betina rosecomb yg ori jugak.. tak salah mencuba :)  bulunya yg kurik tu mmg aku suka cuma kalau semua solid black lg bagus rasanya.. tp aku percaya akan muncul jugak anak yg body kecik berbulu rapat n keras bila aku kacuk sekali lg ngan pure blood rosecomb.  Insya Allah doakan aku supaya berjaya nanti. Kat bawah ada 2 keping gambar beliau :) dan gambar last sekali tu bersama isteri beliau iaitu modern game kacukan ayam hutan :).. kita tgk la anak dia jadik camner :)


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.