Sunday, December 2, 2012

Anak Reversewing Pouter

 
 
Salam semua para pelawat blog aku yg tak seberapa ni, lama dah tak update sampai ada yg kata aku "bodoh" dah sbb tak sempat balas dalam ruang shoutbox tu.. haha.  Takpa, abaikan jer... aku terlau sibuk sebelum ni sbb pelajar aku tgh exam.. ditambah lg dgn kena tukar portfolio lak aku ni tu yg tambah sibuk tu.. sementara nak jumpa rentak baru mmg mkn masa.  Macamanapun kali ni aku nak story skit berkenaan merpati reversewing pouter aku yg dah mula biak walaupun asyik kuar sekor-sekor jer.. payah nak pairkan, nak jualpun tak gamak.  Kat bawah ni anak sulungnya yg aku rasa betina n lepas tu keluar lg.. lagi... dan lagi... tp semua sekor2 la.  Letih weh cenggini.. yg sekor tu lg best, marking lak lari abih.. jadik pomer jer la kut. haha. Kat bawah ni ada aku uploadkan foto2 mereka nih... Walaupun induknya kaler cantik tp anaknya kadang2 ter'shashul' lak hahaa.. terima je la n alhamdulillah.




3 comments:

  1. Salam.. sy nk brtnya.. jika ada lg ank2 revesewing pouter nih yg pair.. berapa harga??

    ReplyDelete
  2. Salam.. sy nk brtnya.. jika ada lg ank2 revesewing pouter nih yg pair.. berapa harga??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam.. yg pair ada, tp kwn punya nanti sy cuba tanya. Ni no phone saya utk sms nanti 012 5245002

      Delete

Note: Only a member of this blog may post a comment.