Wednesday, October 16, 2013

Brahma Hitam Jantan Kesayangan

 
Salam semua, kat atas tu adalah anak brahma jantan kesayangan aku yg baru berumur 2 bulan.. mmg gebu giler.  Jinak pulak tu, pair dia betinapun hitam jugak.  Adik dia sekor lg jantan jgak jadik light brahma.  Harap mereka ni buleh aku jadikan pelapis induk sekarang ni.  Aku minat sgt brahma hitam ni sbb bulu dia hiju berkilat bila dah matang nanti.  Hehe tu yang tak sabar tu.  Harap mereka ni membesar dalam keadaan sihat walafiat nanti.  Aku akan update lg perkembangan anak ni bila dah umur 4 bulan nanti.  Tak sabar tak sabar hehe.  Kat bwh ni adalah adiknya jantan light n betina black.



 

3 comments:

  1. Mr. Nizam saya tertarik sekali dengan anak ayam brahma Mr.nizam...tapi saya di Surabaya-Indonesia
    Bisakah dikirimkan tentunya dengan deal

    ReplyDelete
  2. Saya sangat berharap bisa berkerja sama dengan Mr.nizam....thank's

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih melawat blog saya.. boleh hubungi saya melalui w/apps di talian +60125245002. Kita bisa berurusan.

      Delete

Note: Only a member of this blog may post a comment.