Saturday, December 25, 2010

Anak Serama Baru Menetas

Salam, alahai lama la pulak aku tak update blog ni, sibuk betul aku hujung2 tahun nih.. byk kerja nak kena setelkan.. tambahan pulak bila kerja opis lak.. bertimbun wehhh.. :( Pada 17/12/2010 lepas aku menerima kelahiran 3 ekor anak serama.. hehehe.. besh woo.. mulanya aku eram 5 biji telur tp 3 jer ada benih n ketiga-tiga telur tu tetas pulak.. senyum jer aku sekarang ni :) ni anak-anak tu tengah membesar bagai johan la tu.. telur selebihnya ada 3 biji lagi yang batch terkemudian skit, so aku tengok cuma sebiji jer ada benih n memang tengah berkembang pun.. harap nanti tetas la jugak adik diaorg nih :) Kat bawah ni aku sertakan gambar baby baru aku tu ..



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.