Tuesday, January 25, 2011

Anggur Di Aviary Aku

Salam semua, lebih kurang 3 bulan lepas aku ada beli 2 pokok anak benih anggur merah kat satu nusery di B.B. Bangi.. dekat rumah aku jer. So aku pun tanam la dekat aviary aku. Dengan harapan akan tumbuh subur la ianya. Ni dah 3 bulan dah.. alhamdulillah pokok tu makin hari makin segar.. harapan aku nanti boleh la tengok buah dia pulak. Tp tak tau la bila nak berbuahnya.. kalau ikutkan tuan yg jual anggur ni, ada anggur yang masam kalau tak pandai pilih benihnya, yang aku beli ni anggur merah manis katanya.. harap betullah sbb kalau masam jugak terpaksa la aku beli gula utk buat jus.. :) Saja jer aku pilih anggur merah supaya nampak ketara perbezaan buah n daunnya bila dah berbuah besok.. Kat bawah ni ada aku sertakan gambar pokok anggur aku yang tengah subur tu..



Harap-harap buah dia macam ni.. hehehe..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.