Wednesday, September 12, 2012

Light Giant Cochin Betina Untuk Dijual



 
Foto di atas adalah foto seekor ayam betina light giant cochin yang aku nak jual sbb sangkar aku dah penuh, so kepada sesiapa yg berminat boleh la call/sms aku.. ayam ni mmg nampak kurus tp normallah, ayam baka giant cochin ni akan mula kembang dan membulat bila umur mencapai 5 bulan.. kalau umur kurang 4 bulan mmg hanya tulang temulangnya sahaja yg kembang dahulu.. kalau nak tgk macamana bila dia besar esok tklah foto ayah dan maknya seperti di bawah.  Saiz mmg besar dan gadang. Ayam ni akan semakin gebu dan bulat mengikut peringkat usianya, lagi tua lagi cantik. seiring dengan kerapnya ayam ni bersalin bulu.. pendek kata, semakin kerap ia menyalin bulu maka semakin cantiklah tubuh badannya.  Kat mudah.my pun aku iklan tp aku letak tinggi la harganya.. tp kalau pelawat dan follower aku kat blog aku aku bg kurang la skit :)  tak caya try la call..
 
Foto ayahya.
Foto ibunya.

5 comments:

  1. yg nipun ada.. tp buat masa ni ada 2 ekor tp 2-2 jantan lak.. lepas ni akan ada yg menetas lg.. insya Allah akan ada betina.. baru leh pair n jual.

    ReplyDelete
  2. ada lagi tak cochin betina? nak beli betina..

    ReplyDelete
  3. ada anak jer tinggal umur sebulan.. lambat lg tu nak bertelur.

    ReplyDelete
  4. Telur ayam cochin ada jual tak?

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.