Friday, March 18, 2011

Anak Silver Bantam Nak jual (SOLD)



Salam, ada sepasang anak silver bantam nak jual, alasannya dah tak muat sangkar dah.. aku dah ada tiga pasang.. so yg ni aku nak lepas la.. umur dah 2 bulan lebih dah nak masuk 3 bulan.. aku jual RM300 sepasang... ayam sihat dan mesra :), jadi, beli jangan tak beli. Sayang sebenarnya nak jual tp tak dapat buat apa sebab tak terjaga kebajikan mereka ni nanti, menjawab pulak aku kat akhirat esok.. so kalau ada sapa2 yg berminat boleh la hubungi aku di 012-5245002. Buat masa sekarang aku belum iklan dalam mudah.my. Bg keutamaan kat kawan2 pengunjung blog dulu..

10 comments:

  1. wah..kalo le ade duit lebih..memang da sambar nih..hehe

    ReplyDelete
  2. takper, masa-masa hadapan ada lagi insya Allah... :)

    ReplyDelete
  3. Salam,kalo sy beli,mcm mcm mane dgn penghantarannye ye?

    ReplyDelete
  4. alamak lambat baca, sori.. dah ada org tempah, sabtu ni hantar pakai bas.. harap idup la.. takper lepas ni mungkin ada lg sbb induk saya dah mula bertelur.. doakan telur berjaya ditetaskan..

    ReplyDelete
  5. salam,bang mcm mane dah cadling telur ayam bantam tu ke?jadi tak?

    ReplyDelete
  6. salam, ada candling.. mmg ada benih.. setakat ni baru 2 bijik ada benih, yg lain bukan takder benih tp yg jantan tu agresif sgt sampai pecah telur dia sepak.. dari 5 tinggal la 2 bijik..

    ReplyDelete
  7. aslmkum....sy bru dpt spsng aym bntam gold leh abg bg tips x cara3 pelihara ayam ni

    ReplyDelete
  8. jika ada stok ayam bantam silver gtau la nak bela gak nak kacuk dgn gold

    ReplyDelete
  9. wsalam, ayam bantam ni senang bela, cam ayam kampung jugak.. jd takder special tips pun nak bagi.. just bg makan n minum serta ubatan kalau dia sakit...

    ReplyDelete
  10. ok nanti kalau saya ada stok bantam silver sy upload kat sini :)

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.