Thursday, July 21, 2011

Jual Anak Silver Bantam Jantan

Salam, silver bantam aku yang nak dijual hujung bulan 7 ni rupa-rupanya jantan semua, sikit frust.. ingat boleh jual sepasang-sepasang tp hampeh.. aku mulanya ingat tadak org nak.. rupanya ada jugak org berminat.. so aku jual la kat Ust Ikbal ni.. Sekor umur sebulan, sekor lg umur sebulan lebih.. sekor rm 100 jer aku amik. lepas tu Ust Ikbal amik sekor lg serama betina dara aku, pun rm100 jugak aku jual sbb mmg baka cantik n sihat.. sekarang aku ada 2 ekor lagi jantan nak jual.. sekor umur sebulan lebih n sekor umur 2 bulan lebih dah.. sapa nak anak silver jantan call la aku sementara stok masih ada. Harap lepas ni jadik betina la banyak sbb tak sanggup dah asyik jadik jantan jer.. kurang la duit masyukkk :(



Rm100 jer.. umur dah 3 bulan lebih..



Ni pun Ust Ikbal amik jugak.. umur sebulan lebih.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.