Saturday, July 23, 2011

Reban Aku Jadi Tumpuan

Salam, hari ni 23 Julai 2011, tempat aku kejer buat open day tau hari terbuka so banyak la aktiviti dan pameran diadakan. Disebabkan itu ramai la pengunjung yang datang ke tempat kejer aku ni, maklum la pusat pengajian pulak tu.. so secara tak langsung ramai jugak la yg singgah di reban aku, nampak gaya ramai jgak yg tertarik dengan kepelbagaian jenis yam eksotik yang terdapat di reban aku tu.. walaupun sebenarnya cuma ada 5-6 jenis jer.. dari buah butir percakapan mereka ni jelaslah bahawa mereka ssedang tertanya-tanya ayam jenis apa yang aku bela tu..ada yang tak pernah tengok pun ayam tu.. ada yg kata ayam kacuk, ada yang kata ayam hutan, ada yang kata ayam gajah.. ikut suka depa la asal jangan tangkap bawak balik dah ler... sepatutnya mmg aku tak benarkan sapa2 dtg dekat ngan reban tu tp nak buat mcmana, diaorg pun dah minat nak tgk takkan nak tahan.. tambahan kalau ada anak atau bebudak.. mmg ditariknya tangan ke reban aku tu.. so secara tak langsung aku rasa cam aku tak kesorangan dalam meminati ayam eksotik ni.. lg 10 tahun akan datang aku akan ada ramai kengkawan sehobi dgn aku tak kira umur :) Berikut aku sempat snap telatah diaorg time melawat reban aku tu.. saksikan..























































2 comments:

Note: Only a member of this blog may post a comment.