Thursday, September 22, 2011

Model Baru Incubator ( Dgn Digital Thermostat )



Salam semua, nampak tak model incubator kat atas tu.. haa.. tu model baru tu. Aku gantikan digital thermometer n thermostat biasa tu dgn thermostat digital. Seperti yg kita semua maklum, thermostat digital ni adalah kombinasi daripada kedua2 komponen tadi so ini banyak memudahkan pengguna dalam kerja2 menetaskan telur unggas. Sebelum aku jual benda ni hujung tahun ni, aku test dulu produk baru aku ni.. bulan ni cukuplah 6 bulan masa ujikaji n ujiguna aku terhadap incubator model ni.. aku dapati penggunaan thermostat digital ni sgt bagus. Tak perlu risau tentang pelarasan tak jitu atau tersentuh / terpusing dsb. Pakai digital takyah susah2, sekali set kira pakai yg tu jer sampai mesin pencen.. hahaha.. best woooo !! Kalau korang berani meh la oder dari aku.. Dari segi rupa parasnya nampak cam lg ringkas la sbb 2 komponen dah jadi 1.. tp jgn bimbang, ia menjadi semakin POWER ! :) Setakat ni dah 6 bulan test tanpa masalah suhu dan wiring, mmg boleh harap.. so sesaper yg berminat intai2 la no phone aku.. tq.

1 comment:

  1. Salam...boleh tanya berapa price 1 incubator nie...

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.