Sunday, December 25, 2011

Modern Game Aku



Salam semua, nampak tak foto yg dah aku edit atas tu.. aku suka sesgt ayam aku yg sekor ni.. rajin betul lawan tn aku. Jinak n manja... yg betina aku belum amik gambar lg tp kaler ni la jugak... berat tak sampai 400 gm, kalau laga ngan serama pun belum tenu menang, modern game aku ni jenis bantam.. mmg kecik jer la.. jentik pun mati hahahaha..balung batu, kecik jer so aku suka :) kaler ni dipangil sbg lemon.. ok la tu, harap dapat anak yg sihat2 nanti.. baru mula galak.. aku rasa umur dalam 4 bulan kut.. nak jaga elok2.. sbb comel :)




2 comments:

  1. modern game umor brape neyh.. ade membe keje pusat unggas dulu cakap..jangka hayat ayam nie x lama..dalam 2 tahun gitu jew...huhu.. tol ke x , x tahu la..

    ReplyDelete
  2. mmg umur dia tak panjang sgt cam ayam lain yg kdg2 boleh pegi ke 15 tahun, ayam jenis ni paling tua pun 4 tahun rasanya.. kalau member tu ckp umur sampai 2 thn jer tu kira logik la.. so kena pastikan ada anak cepat la :)

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.