Tuesday, August 28, 2012

Anak Ayam Belanda Untuk Dijual

Salam Syawal kepada semua pelawat blog aku di bulan perayaan ini, lama betul aku tak update blog, sepanjang Ramadhan mmg tak sempat nak update.. byk foto2 yang aku ambil berkenaan aktiviti aku kat reban ttp cuma aku simpan jer sbb tak sempat nak karang cerita.. aku tak bercadang nak ulas semula secara terperinci berkenaan apa yg dah berlaku sepanjang kesibukan aku tp kalau ada yg berkenaan akan aku cerita la jugak.. buat masa sekarang aku sibuk mulakan semula proses buat incubator memandangkan sepanjang ramadan aku mmg tak berkesempatan.. harap semua tempahan dapat aku siapkan dalam bulan ni jugak.  Perlu sokongan semua :).  Update aku kali ni adalah berkenaan anak ayam belanda nak dijual, ada 5 ekor jer pun.. saki baki sebelum balik cuti raya hari tu.. dah 2 minggu umurnya, sekor RM 15.. datang sendiri leh la tawar skit :) biasalah kawan2.. kat bawah ni fotonya.. selain tu anak ayam mutiara sama umur ada jugak 4 ekor.. sapa2 berminat leh la..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.