Wednesday, February 20, 2013

Ubat Untuk Penyakit Canker Pada Merpati


Salam semua, semalam pesanan ubat MEDPET 4 in 1 dah sampai, jadi sesiapa yang berminat untuk mendapatkan ubat mujarab ni bolehlah call/sms aku di 012-5245002.  Ubat ni aku jual secara botol atau bagi yang baru nak mencuba boleh juga aku jual secara biji.  Ubat ini sangat mujarab untuk rawatan penyakit canker yang sgt merbahaya kepada kaum merpati kesayangan kita.  Aku dah byk kali pakai ubat ni dan terbukti berjaya menyelamatkan byk nyawa.  Ubat ini bukan sahaja untuk merpati malah aku dah byk kali cuba utk pelbagai jenis ayam, mmg hasilnya sgt menakjubkan.  Maklumat terperinci berkenaan ubat tersebut seperti yang kilang keluarkan adalah seperti di bawah :

4 in 1 by Medpet 100 tablets, is broad spectrum individual treatment in tablet for paratyphoid, canker, coccidiosis and especially E.coli in Pigeons.

Description:
* Easy to dose small tablet for single treatment
* Safe and economical
* Ideal for treatment when a firm diagnosis is still pending
* The ultimate quality 4-in-1 tablet available


Indications:
Treatment and prevention of:
- Trichomoniasis (Canker)
- E.Coli
- Paratyphoid (Salmonella) - Coccidiosis
- Gastro Intestinal Infection
- Diarrheas

Composition:
- Furaltadone
- Ronidazole

Dose:
- Preventive: 1 tablet per pigeon for 3 days.
- Curative: 1 tablet per pigeon for 5-7 days.

Size:
100 tablets

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.