Friday, November 4, 2011

Anak Light Brahma Untuk Dijual (SOLD)

Salam satu Malaysia, aku ada sepasang anak light brahma umur sebulan lebih nak dijual. Warna ori, bulu kaki lebat dan tumbesaran sempurna. Bagi sesiapa yang berminat sila lah call/sms aku... ayam ni mudah di jaga, rintangan penyakit tinggi dan aku dah vaksinkan pun sebelum dijual utk penyakit sampar. Ayam ni asal dari Brahmaputra, India sebab tu dikenali sebgai ayam brahma. Siapa cepat dia dapat, penghantaran boleh dipertimbangkan dan kalau nak ambik sendiri boleh jumpa kat area Shah Alam, Kajang, Bangi atau Putrajaya. Seekor RM250, lebih murah dari pasaran sbb kat pasaran mmg dia kata umur sebulan RM250 tp sebenarnya baru 2 atau 3 minggu jer.. Aku punya ni dah sebulan lebih pun baru RM250 seekor. Jadi jika berminat call/sms aku di 012-5245002..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.