Thursday, November 3, 2011

Giant Cochin + Thai Update



Salam, ingat lagi tak berkenaan anak kacukan antara giant cochin betina dan ayam laga thai aku dulu, sekarang dah besar dah.. dah 4 bulan dah umur dia, mmg kacak n menawan.. cuba tgk foto dia kat atas tu. Macam ayam laga pakai stokin haha... aku sebenarnya sesaja jer simpan dia buat pets.. suka tgk camner dia akan membesar dan perhatikan perubahan badannya. Sekarang dah pandai berkokok dan melawan tangan. Dia punya ketip, fuhhh... tak tahan woo. Abih tgn aku luka2 kalau ajak acu tangan. Tu yg aku malas layan kadang2 tu, niat kita gurau tp dia pukul betul2.. siap sepak terajang pun aku penah kena.. mcm ayah dia jugak. Batang kaki dah la besar... pernah lebam la jari aku kena sepak ngan dia.. Warna n bulu kaki mmg ikut mama dia, n cutting badan mmg sebijik bapak... dah tu apa nama nak bagi ni... Thaicin ?? Sedap jugak tu hahaha... Aku nak tunggu umur dia 8 bulan, fully grown.. time tu baru nampak siapa sebenarnya si merah ni.. :)

3 comments:

  1. lama aku cari update ayam yg bro mix ari tu.. ni dah jumpa... the best bro.. tak sabar juga ni nak tggu dia besar mcm bapa dia.. aku ada gak buat mixblood cm ni tp aku dapat sumanya betina.. tapi aku suka batang kaki hasil mixed ni... :)

    ReplyDelete
  2. wah tq.. ada jugak org minat baka mix aku ni.. haha.. sekarang tgh galak tu.. :)

    ReplyDelete
  3. haha... sama2 bro.. sy selalu singgah sini sebab suka tgok haiwan2 yg ada d sini.. memang bestlah.. bila nak update baka mix ni? nak juga tgok ayam tu rupa cmne dah skg...

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.