Saturday, November 19, 2011

Incubator Manual & Automatik Model Baru

Salam semua, lama lak tak update blog ni.. sibuk anak duk kena demam kuning tp alhamdulillah dah baik dah :) Tp dalam sibuk2 tu aku sempat buat model baru incubator keluaran aku, sekarang ni samada model auto atau manual akan guna digital thermostat.. bermakna takder lg kena pusing2, semua main tekan2 jer.. cam microwave hehe.. kendalian incubator ni lebih mudah dan keboleharapan lebih tinggi dari model sebelumnya. Contohnya dengan hanya sekali set, incubator akan kekal dengan setup tersebut sampai bila2.. tak macam dulu di mana pengguna kena pastikan bacaan pada termometer adalah sesuai dan pelarasan pula dibuat secara berasingan pada termostat. Pada digital thermostat ni, termometer telah ada padanya jadi setupnya adalah secara sekaligus.. mudahkan? Selain itu keboleharapan juga tinggi di mana selama setahun aku ujiguna benda ni tak pernah lagi termostat ni buat hal, maksudnya telur2 ayam selamat dari jadik telur bakar atau telur salai hehe.. Di bawah ni aku perkenalkan incubator model baru aku tu.. sesaper yg berminat boleh la hubungi aku di 012-524502. Bagi model automatik (AT-100A) aku sediakan harga promosi sbb ini model baru di mana termostat dan motor adalah model baru yg lebih berkesan dan tahan lama.. harga asal RM1000 aku kurangkan RM200 jadik RM800 jer termasuk penghantaran ke seluruh Malaysia... UNTUK KETERANGAN LANJUT BOLEH LA KE http://nizamspace.tripod.com/

Model Manual AT-100M


Model Manual (Pandangan dalam)



Model Automatik (AT-100A)



Model Automatik ( Pandangan dalam )






Model Automatik ( Tuil motor dan tray alihan automatik )

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.