Thursday, November 3, 2011

Pembaka Silver Bantam

Salam semua, ada 2-3 org dari kengkawan yg lawat blog aku mintak uploadkan gambar pembaka silver bantam yg aku gunakan untuk turunkan benih. Jadi bagi kawan2, ini dia induk silver bantam aku tu, ada sekor jantan dan 2 betina, sekor lg yg betina duk ngeram. Bulu comot sbb sebelum ni duk main ujan, ni dah pindah tempat best skit.. Induk aku dah 3 ekor padam kesan dari bakteria penyebab coryza, yg dapat diselamatkan ni jer yg boleh meneruskan proses pembakaan. Tp takper aku akan beli induk baru kalau ada yg aku bekenan. Ramai jugak yg tanya nak beli anak gold bantam tp aku takder stok la lg.. dulu ada jugak kuar tp belum sempat apa dah padam dek coryza. Bapak jantannya pun arwah jugak so aku akan cari ganti la nanti utk teruskan kesinambungan waris diaorg ni.. Kepada sesapa nak jual gold bantam jantan tu sila la contact aku di 012-5245002. Aku tgh mencari ni..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.