Wednesday, February 23, 2011

Anak Silver Button Quail

Salam satu Malaysia para pelawat blog aku nih.. berita gembira, button quail aku batch pertama dah tetas.. ptg tadi aku tgk dah tetas 3 ekor so aku masukkan dalam bakul n letak balik dalam incubator, bukan apa sbb kecik sgt takut mati tersepit telor ayam hehe.. esok nak pi bg makan, exited nih sbb lama dah tunggu :) Lepas nih leh la aku buat ternakan secara besar-besaran n supply satu Asia hahaha.. riaknya aku. Aku harap idup la anak puyuh nih, keciknya cam lipas jer huahaha.. jari aku dah la besar, aku takut penyek jer time aku pegang, jadik pembunuh tanpa niat lak aku karang.. kat bawah ni aku sertakan gambar 3 beradik ni.. nanti kalo ada gambar nanti aku upload lagi.. tq semua..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.