Saturday, February 19, 2011

Buff Mini Cochin

Salam satu Malaysia, minggu lepas aku 'terbeli' sepasang Buff Mini Cochin yg di datangkan khas dari N. Sembilan.. mulanya aku niat nak beli dedak jer tp terserempak la dgn dua ekor makhluk halus yg comel ni so apa lagi terus jadik.. untung tokey kedai tu. So sekarang aku dah bela makhluk halus la pulak.. yg jantan punya la jinak n asyik nak ikut aku jalan2 jer.. yg betina control ayu la pulak.. gambar2 mereka ada kat bawah ni.. umur dalam 2 bulan kut.. agak2 aku la. Kalau nak biak mau tunggu lg 4-5 bulan la.. tak sabar tunggu :) Aku dah ada ayam buff giant cochin so ni kira version kerdil giant cochin aku la ni.. kalo dapat aku nak campur sekali dalam satu reban.. leh buat perbandingan antara ayam gergasi n ayam kerdil di mana mereka mempunyai bentuk dan sifat badan yg sama cuma berlain saiz sahaja.











No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.