MENJUAL UBATAN UNGGAS KESAYANGAN ANDA SECARA ONLINE ( POSLAJU )

Wednesday, April 27, 2011

Anak Ayam Gajah

Salam, dah lama tak bela ayam gajah dan dah lama tak tgk gelagat ayam gajah ni. So aku buat keputusan nak bela 6 ekor ayam, baru jer beli semalam kat pasar Klang. Sekor RM3.50. Kira dah seminggu kut umur dia, dah boleh lepas kat reban pun, kawan ngan puyuh dulu.. lepas 2 bulan aku semelih la.. :) kalau aku syg aku simpan la sekor dua.. aku suka tgk gelagat dia, lemah lembut jer.. mungkin sbb berat kut :) Ni anak ayam yg aku beli tu, semua aku pilih yg kaler cantik2 jer.. boleh buat hiasan :)









5 comments:

  1. aku suka bela ayam gajah.. kalau kat tempat aku ayam ni dipanggil ayam kambing coz saiznya besar dr ayam pedaging lain.. tapi kalau tak silap aku ayam ni 45 je dah besar gila.. tapi you punya ni lambat plak...

    ReplyDelete
  2. oo ya ka, tak pasti lak cepat besar camtu, takper nanti aku bela lg :)

    ReplyDelete
  3. Cari Ayam Gajah.Klw ada orang mahu jual.call me.saed.lunas.kedah
    0105647769

    ReplyDelete
  4. ok sesapa yg dekat ngan en saed ni sila hubungi beliau.. saya jauh sgt, kalau nak hantar pun pakai mati dlm bas jer.. :)

    ReplyDelete
  5. Kat semanggol bkt merah ada jual sekor RM2 ja..

    ReplyDelete