Monday, April 18, 2011

Makan Telur Giant Cochin n Silkie

Salam, bluuurpp.. Alhamdulillah. Sendawa aku sbb kenyang makan telur ayam paling mahal di Malaysia hehehe... disebabkan aku tadak jantan giant cochin so aku pun makan jer telur-telurnya. Termasuklah telur silkie yang takder benih. Frust pun ada tp apa nak buat, oder giant cochin jantan tak sampai2 lg... sebenarnya dah berpuluh biji telur giant cochin ni menjadi santapan aku, tp kali ni jer baru teringat nak masukkan dalam blog.. syer 'cerita' jer la, nak syer 'rasa' tak dapat :)..



Telur yang masih dalam sarang.. aku sebagai pemangsa dah berjejeran air liur :)



Proses kedua selepas di basuh, pecahkan telur :)







Dah pecah n nak goreng.. yum..yum..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.