Wednesday, June 1, 2011

Mini Cochin + Silkie

Salam, lama jugak aku tak update blog aku ni, tak byk benda nak citer pun, bantam bau mula kuar hasil, hujung bulan 7 boleh la jual kut.. merpati pun sama, kali ni yang aku nak citer adalah tentang penetasan anak ayam kacukan aku. Aku kacuk mini cochin jantan ngan silkie putih betina.. mmg jadi benih n kuar anak, tujuan aku nak hasilkan silkie warna coklat.. ni dah tetas sekor tp tak jadi perang pun, jadi kelabu ada la.. disbbkan baru menetas so tak nampak lg la samada bulu dia jadi silkie ke tak.. yg pastinya, balung n warna kulit ikut bapak dia, harap bulu ikur mak dia, boleh la jadik silkie mini cochin.. atas kepala ada jambul skit tp tak ketara langsung.. berikut aku sertakan foto :)



Ni bapaknya..





Emaknya...






Babynya..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.