Sunday, March 4, 2012

Penghantaran Anak2 Light Brahma Guna Bas

Salam semua, saja aku nak update perihal jualan anak2 brahma aku, setakat ni dah 9 ekor bertukar tangan... 5 ekor ke Sungai Petani, Kedah dihantar pakai bas kepada 2 tuan baru yg berbeza manakala 4 lagi diambil sendiri oleh tuan barunya kat reban aku. Kat bawah ni adalah anak2 yg sempat aku snap fotonya sebelum aku hantar ke SP. Setakat ni penghantaran guna bas tiada masalah walaupun aku hantar siang (pagi).. dulu ada drebar bas yg tak mau ambik sbb takut berbau satu bas, nak letak kat tempat barang takut 'padam' pulak ayam tu.. sekarang alhamdulilah.. semua drebar mau ambik n hantar.. syukur, mudah kerja aku.. :)





Lubang2 pada kotak tu aku tebk pakai holesaw.. spesel utk para pelangan aku hehe.. baru senang anak ayam tu nak bernapas :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.