Sunday, March 4, 2012

Aku Dikasari :(

Salam, ni berita sedih skit sbb aku jadi mangsa cakar ayam aku sendiri.. hui hui hui.. ayam yg bertangngjawab dalam kes ni adalah tidak lain dan tidak bukan adalah ayam kesayangan aku sendiri iaitu ayam kacukan laga siam dan mutiara tu.. lepas kena cakar tu baru la aku check kuku dia.. mak ai.. punya la tajam rupanya. Patut la mcm kena toreh pisau tgn aku ni.. terbelah beb !! Mula2 kena tu cam sejukkk jer.. lepas tu pedih woo.. meleleh jugak la darah setitik dua :( Tp takper aku kuatkan semangat so aku maafkan ayam aku tu hahaha... anyway sekarang dia dah besar n bakal jadik ibu satu hari nanti sbb dia ni betina rupanya.. akupun taktau nak buat apa ngan ayam ni, tgh pikir ni..

Berparut la tgn aku... nampak cam tak dalam kan luka dia, tp darahnya meleleh.. dalam la tu.

Rupanya kuku dia tajam wooo.. tp aku dah potong dah haha.. lepas ni tak kena dah kut.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.