Wednesday, February 22, 2012

Update Merpati Anizam Agrofarm

Salam semua, td ptg duk sibuk2 kemas reban terasa nak amik foto2 perihal merpati kat reban tu, walaupun merpati2 tu biasa2 jer tp aku nak update jgak hahaha... ermm.. foto pertama hingga 3 tu adalah kacukan american fantail dan merpati kampung biasa.. anak2 nya hitam2 belaka, ak pasti bila dah penuh bulu macamana jadinya.. kita tunggu la dalam seminggu dua lg. Nak tau pasal apa aku kacuk merpati ni, sbbnya aku oder betina utk a. fantail jantan tu, dah 2 kali kena tpu, asyik dpt jantan jer.. frus :(... last2 kawenkan dgn merpati kg biasa jer. So jadik la anak dua ekor tu.. kalau jumpa a. fantail betina aku tukar la betina kg tu..



Kat bawah ni pulak adalah anak merpati indian fantail kacuk lahore putih (all white).. sekor pure white n sekor lg tampung2 lak.. hehe, tak sabar tunggu besar... harap sepasang...

Bawah ni pulak pasangan ideal aku... lahore hitam yg dah kali ke-5 bertelur ni mmg aku sayang... pasangan yg perfect.. harap sepasang la hendaknya anaknya nanti.. baru sebijik bertelur utk kali ni...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.