Wednesday, February 15, 2012

Video Penetasan Anak Merpati Indian Fantail

Salam semua, kebetulan semalam makanan merpati aku dah habis langsung dalam bekas makan tu, so aku tambah la.. jadi dek sebabkan lapar sgt, kedua2 induk merpati ni terus meluru nak makan n tinggal la sarang beserta telur 2 bijik, rupanya yg sebijik tu dah nak kuar anak, nampak kepak jer duk terkial-kial.. tanpa buang masa akupun rakam :) ni la hasilnya walaupun aku kena tampar jugak ngan bapak burung ni sbb kacau sarang dia hahaha.... ada kut 3 kali kena tampar, kalau korang perasan ada dalam video ni.. saksikanlah video yg jarang2 dapat dirakam ni :)


2 comments:

  1. memang terbaiklah...
    saya pernah kopekkan anak merpati capuchine....
    sbb dah lama xkuar2....klw x mesti mati....
    sian baby tu...
    Alhamdulillah smpai skng dah besar dah baby tu...
    heheheh....tahniah2....
    saya br je dpt baby fantail plak....
    ni parents dia putih gak kew???

    ReplyDelete
  2. a'ah.. parent dia putih jugak tp anak2 kdg2 mcm2 kaler kuar... hehehe.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.