Wednesday, February 1, 2012

Jualan Light Brahma Jantan

Salam semua, td tghari aku buat jualan salah sekor light brahma jantan aku yg aku sayang, sedih jugak nak jual tp sbb tak muat reban so terpaksa letgo la... Dgn harga RM400 sekor akupun men 'letgo' kan brahma aku.. tinggal la lg 2 ekor adik dia utk disimpan sbg baka.. kut2 bapak dia padam so boleh la si teruna ni turun padang :).. En Sani dari dengkil yg jadik tuan baru ayam aku tu, mmg beliau ni peminat ayam sejati.. siap beli buku berkenaan ayam eksotik lg tu.. akupun kena la beli gak.. nanti nak cari buku tu.. :) Ayam aku ni jinak2 belaka, siap main2 ngan tangan tu.. umur dah 5 bulan dah, so sebulan lg dah boleh buat pejantan reban.. Yg bawah ni gambar2 dia 3 beradik tu.. gambar pertama dan kedua adalah abg sulung yg kena jual tu.. posing terakhir dia la tu (sori gambar kabur, pakai hp jer..).. Dua keping gambar terakhir tu gambar adik2 dia yg belum galak lg.. mungkin alah skit dgn abg long, la ni abg long tadak so diaorg lak la yg bermaharajalela... hahaha...







No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.