Friday, January 6, 2012

Anak Kacukan Mini Cochin + Golden Bantam

Salam semua rakan2, ni aku nak perkenalkan dua ekor anak kacukan antara buff mini cochin jantan dan golden bantam betina aku. Anak yang kuar ni jadik la mcm kat bawah tu... kaler apa ntah nak panggil.. buat masa sekarang ni tak smart skit pun siap ada bulu kaki lak tu... balung jadik tunggal dan bukan rosecomb, bulu tak laced pun.. kaki mmg hitam n body agak bulat serta bulu agak gebu mungkin sbb ada darah cochin... sekarang baru umur sebulan lebih, tak pasti jantina lagi... yg aku nak tgk adalah adakah depa ni akan jadik bulu betina (kalau jadik jantan ler.. ) kalau jadik bulu jantan jugak maknanya tak bermakna la kacukan aku ni :(.. semelih lg bagus.. anak hasil kacukan ni akan aku kacuk sekali lagi dengan pasangan bantam dan untuk dapatkan bulu laced dan balung rosecomb. Doakan aku berjaya :) Nanti aku upload foto mak n abah diaorg...





Kat bawah ni pulak adalah abah n mama mereka :


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.